Digitaal Ondertekenen. Simpel.
Uw documenten digitaal laten ondertekenen? SecuDoc biedt de eenvoudigste digitale ondertekeningen op de markt; voor zowel u als uw ondertekenaars. Bespaar tijd en laat uw documenten vanaf nu digitaal ondertekenen!
Digitale ondertekening in 3 stappen
Wat is mogelijk met Digitaal Ondertekenen?
Met SecuDoc laat u eenvoudig contracten en documenten ondertekenen. U kunt ondertekenverzoeken voor verschillende doeleinden gebruiken, zoals ondertekening van arbeidscontracten, verkoopovereenkomsten van een woning, goedkeuring van een offerte of projectvoorstel, huurovereenkomsten, geheimhoudingsverklaringen, etc. De ontvanger ondertekent met de muis of touchscreen, waarna het document direct naar zowel de ondertekenaar als u wordt verzonden. Met SecuDoc stuurt u binnen enkele minuten een digitale ondertekening uit.
Rechtsgeldigheid van digitale handtekeningen
Een digitale handtekening is rechtsgeldig en wordt erkend door de Europese wetgeving volgens de eIDAS-verordening (Electronic Identification, Authentication and Trust Services) en de hieruit afgeleide Nederlandse wet elektronische handtekening. Digitale handtekeningen zorgen voor authenticiteit, integriteit en onweerlegbaarheid van documenten, wat betekent dat ze net zo bindend zijn als traditionele geschreven handtekeningen. Hierdoor kunt u met vertrouwen SecuDoc Digitaal Ondertekenen gebruiken voor overeenkomsten, contracten en andere belangrijke documenten.
Ook Digitaal Ondertekenen?
U kunt al binnen 5 minuten uw eerste Digitale Ondertekening uitsturen. Sluit u aan bij duizenden tevreden klanten die Digitale Ondertekening gebruiken.
Neem contact met ons op
Wij helpen u graag met alle vragen die u hebt over SecuDoc. U kan ons via onderstaande mogelijkheden bereiken.