Direct aan de slag?
 

Digitaal Ondertekenen. Simpel.

Uw documenten digitaal laten ondertekenen? SecuDoc biedt de eenvoudigste digitale ondertekeningen op de markt; voor zowel u als uw ondertekenaars. Bespaar tijd en laat uw documenten vanaf nu digitaal ondertekenen!

 
Digitaal Ondertekenen. Simpel.
 

Digitale ondertekening in 3 stappen

  •  Uploaden van het bestand
    1. Uploaden van het bestand

    Log in op SecuDoc, kies voor Digitale Ondertekening en upload de te ondertekenen PDF-bestanden. 

  • Ondertekening wordt verstuurd
    2. Ondertekening wordt verstuurd

    Nadat u op verzenden klikt krijgt de ontvanger vrijwel direct een e-mail met een veilige link.

  • Ontvanger tekent het bestand
    3. Ontvanger tekent het bestand

    De ontvanger kan na verificatie de documenten inzien en ondertekenen. Na afloop ontvangt iedere partij een ondertekende kopie.

 

Wat is mogelijk met Digitaal Ondertekenen?

Met SecuDoc laat u eenvoudig contracten en documenten ondertekenen. U kunt ondertekenverzoeken voor verschillende doeleinden gebruiken, zoals ondertekening van arbeidscontracten, verkoopovereenkomsten van een woning, goedkeuring van een offerte of projectvoorstel, huurovereenkomsten, geheimhoudingsverklaringen, etc. De ontvanger ondertekent met de muis of touchscreen, waarna het document direct naar zowel de ondertekenaar als u wordt verzonden. Met SecuDoc stuurt u binnen enkele minuten een digitale ondertekening uit.

  • Eén of meerdere ondertekenaars
  • Tegelijkertijd of volgordelijk ondertekenen
  • Ondertekening uitsturen op specifieke datum/tijd
  • Ondertekeningen intrekken en afwijzen
 
Wat is mogelijk met Digitaal Ondertekenen?
 
 

Rechtsgeldigheid van digitale handtekeningen

Een digitale handtekening is rechtsgeldig en wordt erkend door de Europese wetgeving volgens de eIDAS-verordening (Electronic Identification, Authentication and Trust Services) en de hieruit afgeleide Nederlandse wet elektronische handtekening. Digitale handtekeningen zorgen voor authenticiteit, integriteit en onweerlegbaarheid van documenten, wat betekent dat ze net zo bindend zijn als traditionele geschreven handtekeningen. Hierdoor kunt u met vertrouwen SecuDoc Digitaal Ondertekenen gebruiken voor overeenkomsten, contracten en andere belangrijke documenten.

  • Ondersteuning voor "Geavanceerde elektronische handtekening"
  • PKI-ondersteuning voor "Gekwalificeerde elektronische handtekening" gepland voor eind 2024
 
Rechtsgeldigheid van digitale handtekeningen
 
  • V.a. Small Business Digitaal ondertekenen

    Laat eenvoudig jaarstukken, NDA's, contracten en andere documenten ondertekenen door één of meerdere personen.

  • Eigen logo en huisstijl

    Voeg je logo en huisstijl toe aan de e-mails en de portal, en koppel deze zelfs aan je domeinnaam. Vertrouwd en herkenbaar.

  • Volledige audit trail

    Krijg als verzender inzicht in welke bestanden wanneer zijn verstuurd en ontvangen met respect voor de privacy.

  • Zending intrekken

    Verkeerde bestanden gestuurd of verkeerde ontvanger ingevoerd? Trek eenvoudig een onjuiste zending in.

 
  • “Bevat een zakelijke uitstraling ”

    Ik maak veel gebruik van SecuDoc en ben erg tevreden over de applicatie. SecuDoc heeft een zakelijke uitstraling wat zeer belangrijk is binnen mijn vakgebied. 

    Advocaat
     
  • “Maatwerk is mogelijk”

    De software van SecuDoc werkt erg fijn en vlot. Wij gebruiken SecuDoc sinds enkele maanden naar volle tevredenheid. Ook heel fijn dat er wordt meegedacht als er specifieke wensen zijn. 

    Adviseur
     
 

Ook Digitaal Ondertekenen?

U kunt al binnen 5 minuten uw eerste Digitale Ondertekening uitsturen. Sluit u aan bij duizenden tevreden klanten die Digitale Ondertekening gebruiken.

 
Ook Digitaal Ondertekenen?
 

Neem contact met ons op

Wij helpen u graag met alle vragen die u hebt over SecuDoc. U kan ons via onderstaande mogelijkheden bereiken.

  • Bel ons: 085-30 30 070

    op werkdagen 9:00 - 17:00

  • Stuur ons een e-mail
  • Volg ons op Social Media