Direct aan de slag?
 

Veilig Mailen voor accountants en administratiekantoren

Als accountant verstuurt u regelmatig e-mails met gevoelige informatie en bijzondere persoonsgegevens, zoals financiële documenten, loonstaten, jaarrekeningen en adviesstukken naar uw cliënten. Met SecuDoc kunt u deze belangrijke Veilige Mails snel, beveiligd en traceerbaar verzenden. Zo bent u er zeker van dat uw mails en documenten altijd veilig aankomen.

 
Veilig Mailen voor accountants en administratiekantoren
 
 

Online ondertekenen van jaarverslagen en andere documenten

Het verkrijgen van een handtekening van een klant of relatie, bijvoorbeeld voor jaarverslagen of contracten, kan veel tijd kosten. Denk aan het opzoeken, printen, ondertekenen, scannen en versturen. Met Digitaal Ondertekenen van SecuDoc maakt u dit proces een stuk eenvoudiger. U kunt zelfs gebundeld tekenen, waarbij één klik voldoende is om het PDF-bestand naar alle ondertekenaars te sturen. De ontvangers hebben geen SecuDoc-account nodig en na ondertekening ontvangt iedereen een beveiligde downloadlink met de ondertekende kopie.

 
  • Digitaal Ondertekenen

    Online belangrijke stukken zoals jaarverslagen laten ondertekenen met naam, datum/tijd, plaats en handtekening.

  • Snel en flexibel

    Separaat onderteken en Gebundeld ondertekenen (max. 5 ondertekenaars).

  • Digitaal certificaat

    Digitale ondertekening via Adobe PDF-certificaat tegen vervalsing/manipulatie

  • Geavanceerde hantekening

    Juridisch getoetst op geldigheid.

 
 

De beste technologie, het makkelijkst voor uw klant

SecuDoc garandeert de beste online veiligheid door uitsluitend gebruik te maken van Nederlandse servers. De gebruiksvriendelijke interface geeft u direct inzicht in de status van uw overdrachten. Daarnaast biedt SecuDoc twee handige functies waarmee ontvangers berichten en documenten kunnen terugsturen zonder zelf een account te hebben. Ook geavanceerde opties, zoals het laten bevestigen van ontvangst met een handtekening en het intrekken van verkeerd verzonden mails, staan tot uw beschikking. Zo verstuurt u Veilige Mails altijd met volledige controle.

 
De beste technologie, het makkelijkst voor uw klant
 
 

Implementatie van SecuDoc voor uw kantoor binnen een dag

SecuDoc is eenvoudig te implementeren voor accountants en administratiekantoren dankzij onze SaaS-oplossing. De uitrol kan vaak binnen één dag worden voltooid, zodat uw team snel aan de slag kan. Of het nu gaat om registeraccountants of het secretariaat, iedereen werkt moeiteloos met SecuDoc, wat de efficiëntie en veiligheid van uw documentenbeheer direct verbetert.

 
Implementatie van SecuDoc voor uw kantoor binnen een dag
 
 
  • “Op een efficiënte wijze documenten uitwisselen”

    Fijne praktische tool met een goede dashboardfunctie die op effectieve en efficiënte wijze documenten laat uitwisselen met relaties. Daarnaast is het monitoren van de status van acties een pre.

    Accountant / Adviseur
     
  • “SecuDoc geeft ons een veilig gevoel”

    SecuDoc biedt transparantie voor ons als verzender, door de volledige audit trail zijn onze bestanden traceerbaar. Binnen onze organisatie is respect voor privacy erg van belang. 

    Accountant / Adviseur
     
  • “Maatwerk is mogelijk”

    De software van SecuDoc werkt erg fijn en vlot. Wij gebruiken SecuDoc sinds enkele maanden naar volle tevredenheid. Ook heel fijn dat er wordt meegedacht als er specifieke wensen zijn. 

    Adviseur
     
 

SecureLogin-koppeling

SecureLogin is de marktleidende Single Sign-on oplossing voor administratie- en accountantskantoren, en biedt via één dashboard veilige toegang tot verschillende administratieprogramma's zoals Exact Online, Twinfield, UNIT4 Multivers, Belastingdienst-portalen, etc.

Met de nieuwe SecuDoc SecureLogin-koppeling kunnen uw medewerkers vanuit SecureLogin veilig en snel inloggen op SecuDoc. Stopt een medewerker bij uw organisatie? U sluit met één druk op de knop de toegang voor alle programma's af (inclusief SecuDoc).

 
SecureLogin-koppeling
 
 

Doorontwikkeling SecuDoc

Wij zijn druk achter de schermen bezig om nieuwe functionaliteiten te bedenken en te ontwerpen om SecuDoc fijner te maken. Wij willen onze nieuwe soorten functies z.s.m. uit te rollen zo dat u direct voordeel heeft. Zijn er bepaalde functionaliteiten of koppelingen die in uw branch nodig zijn? Of heeft u andere wensen? Laat het ons weten via sales@secudoc.nl of bel naar 085 - 30 30 070. Wij schakelen snel om te kijken in hoeverre we deze functies kunnen ontwikkelen.

Als team SecuDoc werken we graag samen met onze klanten om SecuDoc iedere dag een stukje beter te maken.

 
Doorontwikkeling SecuDoc
 
 

De beste oplossing voor veilig mailen en bestanden versturen

Start nu met Veilig Mailen. Vraag uw account aan en zorg ervoor dat u binnen 5 minuten uw eerste veilige mails en bestanden uitstuurt.

 
De beste oplossing voor veilig mailen en bestanden versturen
 

Neem contact met ons op

Wij helpen u graag met alle vragen die u hebt over SecuDoc. U kan ons via onderstaande mogelijkheden bereiken.

  • Bel ons: 085-30 30 070

    op werkdagen 9:00 - 17:00

  • Stuur ons een e-mail
  • Volg ons op Social Media