Veilig Mailen voor accountants en administratiekantoren
Als accountant verstuurt u regelmatig e-mails met gevoelige informatie en bijzondere persoonsgegevens, zoals financiële documenten, loonstaten, jaarrekeningen en adviesstukken naar uw cliënten. Met SecuDoc kunt u deze belangrijke Veilige Mails snel, beveiligd en traceerbaar verzenden. Zo bent u er zeker van dat uw mails en documenten altijd veilig aankomen.
Online ondertekenen van jaarverslagen en andere documenten
Het verkrijgen van een handtekening van een klant of relatie, bijvoorbeeld voor jaarverslagen of contracten, kan veel tijd kosten. Denk aan het opzoeken, printen, ondertekenen, scannen en versturen. Met Digitaal Ondertekenen van SecuDoc maakt u dit proces een stuk eenvoudiger. U kunt zelfs gebundeld tekenen, waarbij één klik voldoende is om het PDF-bestand naar alle ondertekenaars te sturen. De ontvangers hebben geen SecuDoc-account nodig en na ondertekening ontvangt iedereen een beveiligde downloadlink met de ondertekende kopie.
De beste technologie, het makkelijkst voor uw klant
SecuDoc garandeert de beste online veiligheid door uitsluitend gebruik te maken van Nederlandse servers. De gebruiksvriendelijke interface geeft u direct inzicht in de status van uw overdrachten. Daarnaast biedt SecuDoc twee handige functies waarmee ontvangers berichten en documenten kunnen terugsturen zonder zelf een account te hebben. Ook geavanceerde opties, zoals het laten bevestigen van ontvangst met een handtekening en het intrekken van verkeerd verzonden mails, staan tot uw beschikking. Zo verstuurt u Veilige Mails altijd met volledige controle.
Implementatie van SecuDoc voor uw kantoor binnen een dag
SecuDoc is eenvoudig te implementeren voor accountants en administratiekantoren dankzij onze SaaS-oplossing. De uitrol kan vaak binnen één dag worden voltooid, zodat uw team snel aan de slag kan. Of het nu gaat om registeraccountants of het secretariaat, iedereen werkt moeiteloos met SecuDoc, wat de efficiëntie en veiligheid van uw documentenbeheer direct verbetert.
SecureLogin-koppeling
SecureLogin is de marktleidende Single Sign-on oplossing voor administratie- en accountantskantoren, en biedt via één dashboard veilige toegang tot verschillende administratieprogramma's zoals Exact Online, Twinfield, UNIT4 Multivers, Belastingdienst-portalen, etc.
Met de nieuwe SecuDoc SecureLogin-koppeling kunnen uw medewerkers vanuit SecureLogin veilig en snel inloggen op SecuDoc. Stopt een medewerker bij uw organisatie? U sluit met één druk op de knop de toegang voor alle programma's af (inclusief SecuDoc).
Doorontwikkeling SecuDoc
Wij zijn druk achter de schermen bezig om nieuwe functionaliteiten te bedenken en te ontwerpen om SecuDoc fijner te maken. Wij willen onze nieuwe soorten functies z.s.m. uit te rollen zo dat u direct voordeel heeft. Zijn er bepaalde functionaliteiten of koppelingen die in uw branch nodig zijn? Of heeft u andere wensen? Laat het ons weten via sales@secudoc.nl of bel naar 085 - 30 30 070. Wij schakelen snel om te kijken in hoeverre we deze functies kunnen ontwikkelen.
Als team SecuDoc werken we graag samen met onze klanten om SecuDoc iedere dag een stukje beter te maken.
De beste oplossing voor veilig mailen en bestanden versturen
Start nu met Veilig Mailen. Vraag uw account aan en zorg ervoor dat u binnen 5 minuten uw eerste veilige mails en bestanden uitstuurt.
Neem contact met ons op
Wij helpen u graag met alle vragen die u hebt over SecuDoc. U kan ons via onderstaande mogelijkheden bereiken.